4 Mayıs 2012 Cuma

Elgiz Çağdaş Sanat Müzesi

İstanbul'da yaşayıp Elgiz Çağdaş Sanat Galerisi'nden bihaber olabilirsiniz.Ben de gidene kadar böyleydim.Maslak'taki BeybiGiz Plaza'da bulunan çağdaş sanat müzesinde Elgiz Koleksiyonu'ndan Yeni Seçki(5 Nisan – 1 Eylül 2012 )ve Konuk Proje Sergisi: "Müze İçerisinde Bir Müze "sergileniyor.





Genel olarak sergiyi beğendim ayrıca İstanbul da yeni bir yer keşfetmiş olmak benim için mutluluk vericiydi.Belki ortamın ışıklandırması biraz daha iyi olabilir diye düşünüyorum.Müzenin internet sitesinde ulaşım için detaylı bilgiler yer alıyor.

Sergi'deki enterasan detaylardan birtanesi de dışarıdan bilgi amaçlı aranabilen cep telefonuydu.Arıyorsunuz ve sergi ziyaretçilerinden biri telefonu açıp size orada neler olduğunu anlatıyor.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder